E aiurea sa ai o usa care se deschide ! Partea 3/3


Ma tot gandesc cine mi-as dori sa vina pe la mine, in vizita.

Am facut un shortlist, asa ca il pot expune, dar il pastrez confidential.

Oricum, ideea e ca acele persoane pot veni zi de zi, cu orice problema si le ajut, dar nu prea vin, ca nu au timp sau probleme de rezolvat.

Sunt sigur ca cel mai simplu ar fi sa imi zidesc usa.In continuare mi se pare asa de interesant sa nu ai usa la intrare.Mi-ar placea sa ma mut singur, sa am usa zidita si cine vine la mine sa ma sune si sa imi ceara o scara.Sa stau intr-o locuinta, intr-un bloc obisnuit, dar cu 10 etaje, iar eu sa stau la ultimul etaj.

Si daca vreau sa vina pe la mine, sa ii arunc scara, daca nu vreau, nu ii arunc scara si am scapat de stres.

Totusi, ar veni numai cei care ar risca sa urce pe o scara nesigura, in jur de 30 de metri.Bineinteles ca as pune si un ham de siguranta, dar fiecare ar urca pe propria raspundere acea scara.

Uite, chiar as putea sa aplic aceasta tehnica si sunt sigur ca as castiga foarte mult din publicitate si nu ar deranja pe nimeni.

Decat ca in Romania, iti trebuie probabil 278 de autorizatii, certificari, permise, derogari, hartii de n fel de la 105 institutii publice si oricum nu le poti obtine pe toate ; decat daca ai multi bani sa dai spaga, mult timp si multa rabdare.

Iti vor spune ca nu te poate aresta Politia, daca nu ai usa, ca nu poate veni postasul la tine, ca nu poate veni la tine Ambulanta, care oricum nu prea vine la nimeni care locuieste la etajul 10.Tot felul de balarii.

Sper sa fie usor si sa pot sa fac asta la un anumit moment in viata.

M-ar bucura foarte mult.

Mai greu ar fi sa car mobila sau sa o schimb, in rest nu vad ce inconveniente as avea.Mai ales ca as putea sa construiesc o scara exterioara si sa o folosesc mereu pentru a avea acces mai usor la un balcon.

Va doresc weekend placut si fara musafiri nepoftiti !

