Azi m-am gandit la…muzica…


Nu am avut ce sa fac, am intrat pe youtube si am dat click fara sa vreau pe o piesa total aiurea.

Piesa se numeste “Vecina” si ii apartine lui Liviu Varciu, sau cel putin el o canta.

Ma gandeam ca e o piesa ok, dar m-a dezamagit complet.

La cat de slaba este piesa asta, mai ales ca are un clip cu niste fete sexy in el, ar putea sa ajunga hitul verii.

Niciodata nu trebuie sa iti pui intrebarea : cat de prost se canta in Romania ?

Sau cum ai succes, daca vrei sa canti ?

Simplu.Conteaza promovarea, nu calitatea sau continutul.

Voi reveni asupra acestei piese in curand, ca acum nu am ce sa zic.Poate decat : versuri proaste, rime aiurea, tema copiata, iz usor dance, iz usor de manea, influente house, clip pe plaja, fete sexy in clip, Liviu Varciu, Adelina Pestritu, o compozitie construita sa prinda la masele de isteti care nu au luat capacitatea sau bacul, plus reclama la “aqua carpatiqa”.

Probabil ca va face peste 1.000.000 de vizualizari pe youtube, in mai putin de o luna de la upload.

Va doresc vizionarea placuta si auditie placuta ! Dati click pe linkul de mai jos pentru a vedea clipul pe canalul lui Liviu Varciu, pe http://www.youtube.com ; uite ca i-am facut si publicitate cu titlu gratuit.

Liviu Varciu – Vecina – 2013

