Despre frecventa articolelor


Am primit recent cateva sfaturi de la cativa prieteni care imi spuneau sau imi recomandau ca ar fi bine sa am mai multe articole afisate si mai des.Sau sa postez orice, chiar o fraza memorabila zilnic, numai sa fac ceva pe acest blog.Vreau sa mentionez ca monetizarea acestui blog este inca redusa si munca pe care o depun pentru a obtine anumite rezultate, este foarte foarte prost remunerata.Nu urmaresc sa ma imbogatesc din acest blog sau sa obtin mii de vizitatori pe zi.Declar decat ca inca de cand l-am lansat ma gandeam ca va fi greu, dar nu atat de greu.Ma zbat sa ating 1.000 de vizitatori unici pe zi si am avut cateva zile, in jur de 5 zile, cand am postat ca un nebun, si mai mult de 850 de viziatori si maxim 2.300 vizualizari, nu am avut.

Acest articol este scris in luna iulie, anul 2013.

Nu am lansat acest blog pentru a ma imbogati.Probabil ca ar trebuie sa il umplu de reclame si mai ales de reclame de tip pop-up, si atunci sunt curios ce trafic as mai avea.E un blog personal facut din placere si la care lucrez destul de mult timp, fara ca cei care intra din cand in cand sa il citeasca sa isi dea seama de asta.De cand l-am lansat, din decembrie 2012, am lucrat minim 30 de ore in fiecare luna, adica cel putin 1 ora in fiecare zi in medie, dar am avut cateva luni, in special la inceput, cand am lucrat in jur de 100 de ore si nimeni nu observa.Aici pot sa spun ce vreau si sa fac ce vreau.Totodata, vreau sa declar ca am peste 300 de fraze memorabile introduse in acest blog, din care decat aproximativ 150 sunt afisate, restul se vor afisa in curand si peste 50 de articole scrise, care se vor afisa in urmatoare perioada ; deci pana la sfarsitul anului, daca nu intru deloc pe acest blog, am un continut consistent ce se va adauga in curand, in care am investit mult timp.Probabil in curand imi va creste numarul de vizitatori si numarul de vizualizari.

Targetul initial de atins, era de 1.000 de vizitatori unici pe zi, dupa maxim 100 de zile de la lansarea acestui blog.Nu am reusit.Apoi acesta a devenit mai mult un instrument de comunicare si de promovare in masa a gandurilor si activitatilor mele.Le multumesc celor care intra din cand in cand aici si incearca sa ma cunoasca mai bine sau sa ma inteleaga.Promit sa fac totul cu pasiune, asa cum am facut-o pana acum.Nu conteaza acest target initial, pe care il voi atinge la un anumit moment, prin perseverenta.Eu scriu cu pasiune tot ce am chef sa scriu.Total necenzurat.

Am lansat acest blog ca pe o provocare personala.Practic, am avut un pariu cu un prieten, care mi-a spus ca nu voi putea sa obtin 1.000 de vizitatori unici cu un blog care are extensia .wordpress.com

Am mai multe siteuri si bloguri cu extensii de genul .com , .ro , .eu , .co si as putea sa adaug cateva mai putin cunoscute si pot sa declar ca e intr-adevar mai greu.

Sa iti incepi un blog personal, este foarte usor, dar sa ai tractiune pe ceea ce faci, sa il faci interesant si atragator este foarte greu.E usor sa stai pe un fotoliu si sa critici calitatea sau perseverenta, frecventa si asa mai departe, dar doar din perspectiva de element extern. Mi-ar placea sa am cativa cititori mult mai fideli sau mai implicati in acest blog, dar asta vine cu timpul probabil.

Intr-adevar, piata de pe google este plina de bloguri personale si intr-adevar sunt 7 miliarde de oameni in viata in acest moment pe Pamant, dar eu prefer sa fiu unul autentic.Tot ce am promis la inceput, s-a adeverit.Un blog autentic, fara articole copiate, fara probleme de genul cenzura, rautate, un om incisiv si exigent, atat cu el insusi, cat si cu cei din jur.Eu cred ca daca scrieti acum pe google “octavian micu” , probabil ca acest blog va fi pe locul 1 in cautari pe prima pagina, fara a da bani catre google pentru asta.In cazul in care apare mai tarziu aceste articol, deci nu in aceasta perioada in care l-am scris, iulie 2013, sunt sigur ca va fi, totusi, in top 3 rezultate.Asa ca, rezultatele vorbesc de la sine.

Acesta este Octavian Micu.

Citire placuta pe blogul meu personal !

Mai puneti mana si pe o carte din cand in cand, in varianta print, sau in varianta kindle, ca nu strica !

Ultima mea carte citita este : BEIGBEDER …