Un show pacatos – o editie ieftina


M-am uitat acum vreo 2 zile la “Un show pacatos”, dar mi-a ajuns.Nu cred ca ma mai uit niciodata.Nu ma uitasem de vreo 6 luni si nu am pierdut nimic.Prea multe invitate care nu au ce cauta acolo, 2 asistente “pacatoase”, care se comporta cum se comporta niste fete in anumite locuri de pe autostrada, in general, nimic interesant.Dupa emisiunea “Te cunosc de undeva”, care e o emisiune foarte buna si la care chiar se munceste, Antena 1 a dat cu bata in balta si ne-a oferit “Un show pacatos”, prea pacatos poate.

Au inceput doua fufe sa danseze, am impresia ca le cheama Ana, o fata care a facut striptease la un post concurent, specializat pe difuzarea de videoclipuri “sukare” cu muzica “de petrecere” – nu scriu aici numele nici daca primesc sute de euro drept premiu, si Loredana, o fata care a pacalit un barbat de etnie roma sa ii dea cadou o masina “de fite”, pentru a-i pica in brate, nu in altceva, normal, care danseaza ca un intr-un club de noapte.

Apoi, au intrat in scena doi baieti, Bordea, care face stand-up comedy si e inteligent si are o freza simpatica, fiind chel ; e bun sa faca reclama la un sampon, “wash and make show” si DJ-ul care e bunicel, dar nu stiu pe unde mai pune muzica, nu am auzit niciodata de el sa fie DJ rezident in vreun club tare prin Bucuresti ; plus ca e cam grasun, cred ca mananca multa saorma in pauzele de la emisiune.

Ultimul a intrat in scena prezentatorul sau moderatorul principal al emisiunii, Dan Capatos, care de asemenea are un contract cu o mare companie de ingrijire a parului, care se numeste “BEC” : “Ba Esti Chel !?”, care e super, decat ca face o emisiune prea proasta si prea devreme.Ca sa ai o asemenea emisiune, ar trebui sa incepi dupa ora 00.00, Dane !

Au intrat apoi 4 fete in platou, despre care nu stiu cu ce se ocupa si au inceput sa comenteze despre un anti-model pentru tineri, fosta asistenta a acestei emisiuni, Bianca Dragusanu si Victor SLAB ( “la femei” ), se pare, sotul ei de vreo luna.Imi pare rau de el ca s-a pacalit cand s-a insurat cu Bianca, a luat-o 3 sferturi din plastic, si acel plastic second-hand cred, plus cu 2 picioare rupte si cu un copil care nu stiu daca era al lui sau nu, caci nici el nu a aflat.

Am inteles a doua zi ca Bianca a facut avort, cu toate ca Victor spunea ca el vrea neaparat un copil si ca o iubeste foarte mult.

Problema a fost ca Bianca a facut anestezie, atunci cand si-a operat picioarele, iar fatul care avea doar cateva zile a fost afectat.Nu stiu cum a fost afectat si nici nu vom afla.Mi se pare cam mult sa spui in gura mare ca femeie ca ai facut avort.Acum Bianca si Victor au un subiect monden pentru a fi invitati inca vreo 2 luni macar pe la toate televiziunile, in special la PROTV, ca au contract mai mult cu ei, sa spuna vrute si nevrute.Am inteles ca Victor a declarat “La Maruta” ca va da in judecata clinica unde Bianca a facut avort pentru ca a facut public acest fapt.Deci problema nu e ca Bianca a facut avort, sau cum se simte ea dupa, ca ea oricum nu se simte in nici un fel, fiind atrasa doar de aparitiile pe sticla, ci faptul ca am aflat noi, cei de rand ; caci daca se duceau in luna de miere vreo 2 saptamani, se duceau cu o echipa de filmari dupa ei, Bianca avand un nou tip de boala dezvoltata : depresia daca nu apari la TV zilnic, mai ales dacanu apari “pe bani”.

Halal nunta, halal luna de miere – lipsa.Cred ca au mai fost subiecte la emisiune, dar fiind total neinteresante, le-am uitat.

Bine ca mai au 4 luni, timp in care mai auzim cate ceva de ei ; am auzit ca Bianca are nevoie de 3-4 operatii la picioare pentru a-si reveni.Apoi va urma un divort, mai dureaza inca doua luni, iar dupa 6 luni de auzit vrute si nevrute despre un cuplu gen “Barbie si Ken”, sper sa doarma mai linistita intreaga tara.La mine nu e zi in care sa nu ma gandesc ce mai face Bianca ; uneori mi-e teama sa nu se sparga si sa nu dispara aceasta Barbie Fake a Romaniei.

Ar trebuie sa se numeasca emisiunea “Un show pacatos”, “Un show pacatos de ieftin” – invitati ieftini, subicete ieftine, asistente/animatoare “ieftine”.

Acest articol este un pamflet.Daca va deranjez sau vreti sa ma dati in judecata, va anunt ca nu am nici un bun pe numele meu, asa ca succes !

 

