Refugiul preferat : munca !


Avand in vedere ca nu am mai postat de vreo 15 zile pe acest blog, ma asteptam sa am un numar scazut de cititori pe blogul meu personal, dar pare ca a fost la fel

Uitandu-ma pe stats, imi dau seama ca am o medie mai buna decat cea din luna octombrie, in creste cu aproximativ 15%.

Eu cred ca e o performanta, avand in vedere ca nu am mai avut activitate.Partea buna e ca uneori incerc sa postez cate ceva zi de zi, iar alteori, o data la 2-3 luni, incerc sa il las 2-3 saptamani fara sa am deloc activitate, pentru a urmari exact ce se intampla.

Practic, important este daca esti citit cand nu scrii, nu cand scrii.Ma bucura faptul ca google este prietenul meu cel mai bun, iar daca scrii pe google octavian micu, acesta este primul site care iti apare in “search list”, octavianmicu.wordpress.com

Am avut recent un episod mai putin placut, dar am tras repede concluzia ca trebuie sa merg mai departe.Poate la un moment, totul va fi asa cum imi doresc, dar acum, imi pare imposibil.

In viata trebuie sa te trezesti devreme, sa mananci bine, sa te speli, sa te imbraci, sa te duci la munca si sa muncesti.Iar daca faci asta, dupa-amiaza, poti zambi, sau macar poti incerca, chiar daca nu reusesti.

Avand doua refugii preferate in astfel de etape din viata mea, unul fiind cititul, iar celalalt sportul, am preferat sa nu aleg niciunul dintre acestea.In cazul primului, hotarasem oricum sa ma las de citit la inceputul acestui an, deadlineul limita fiind ultima zi a anului 2013.Am hotarat sa citesc maxim 1 carte pe luna, ceea ce oricum este mult peste media nationala in zilele noastre, dar acea carte sa fie strict despre ceea ce imi trebuie mie pentru a-mi dezvolta viata profesionala sau viata personala.Am renuntat la cititul de poezii, filosofie, basme, romane, nuvele si alte chestii din astea, inclusiv ziare si voi ramane concentrat pe 2-3 reviste de business permanent plus ratia lunara de o carte maxim.Legat de partea cu sportul, hotarasem sa ma duc la sala de sport pana la 15-20 decembrie si probabil ma voi duce in continuare.Apoi voi face o pauza de cel putin 1 luna.

Cred ca totusi cea mai buna activitate ramane munca.Pot spune ca de saptamana aceasta am avut un randament simtitor mai bun si sunt sigur ca asa va fi in continuare.E foarte important cand ai o problema, sa incerci sa o rezolvi sau sa incerci sa o ignori.Momentan, nu incerc sa o rezolv, caci e o problema personala si nu o pot rezolva ca pe o problema de matematica sau din cariera.

Aici, timpul e un sfetnic bun, plus sa faci ceea ce simti.

Va doresc weekend placut si promit sa postez mai des in curand !

Multumesc ca ma cititi !

