O perioada cam ciudata…


Nu am mai postat in ultimul timp pe acest blog.Am incercat mereu sa postez mai rar si vad ca am reusit.Au fost mai multe experimente si imi dau seama ca cele mai multe nu au esuat, dar au avut un efect bun asupra mea ca inspiratie.Am ajuns la concluzia ca degeaba postezi zi de zi.Am avut zile in care am postat 6 articole si am avut 3 cititori, am avut zile in care am scris cateva randuri in maxim 10 minute si am avut 1.500 de cititori unici, ceea ce inseamna foarte mult.Per total, a fost o experienta interesanta.Am lansat acest blog la inceputul lunii decembrie 2012.A fost un an bun, un an frumos, de blogging foarte serios.Iar acum vad ca am ceea ce imi trebuie : un numar fidel de cititori unici, care ma cunosc sau care nu ma cunosc personal, in jur de 250 de abonati la newsletter, ceea ce e exceptional ( pentru ca nu am urmarit sa fortez numarul de abonati la newsletter ), un bagaj de articole autentice.Nu am niciun articol copiat sau inspirat din alte articole.Acestea sunt articolele mele bune sau rele.Un numar ridicat de “fraza memorabile”.Practic, tot ce am nevoie ca sa pot sa il dezvolt in anul urmator.A fost mai greu decat mi-am imaginat si extensia cu wordpress.com, nu m-a ajutat prea mult, dar am reusit sa il aduc repede pe prima pagina a google.Iar in mai putin de 3 luni, deja eram pe locul intai pe prima pagina pe google, daca tastai octavian micu.Recunosc ca nu am avut concurenta, pentru ca nu am un nume care este foarte des intalnit, astfel, am avut o usa mai usor de deschis.Totusi, nu trebuie sa ma gandesc ca am ajuns acolo prin lipsa de munca, din contra, am muncit foarte mult sa il aduc si sa il pastrez foarte sus, pe numarul 1 in rezultatul cautarilor.Anul viitor sunt sigur ca voi putea sa cresc numarul de cititori si de cititori fideli, insa nu ma gandesc la un numar exact.Probabil va fi un numar constant si conform dedicatiei si muncii mele.A trecut o luna si jumatate de cand nu am postat nimic si observ ca am inca zile cand am 500 de cititori unici, ceea ce ma bucura si imi da incredere ca fac ceva bun, sau sunt apreciat ca incerc sa fac ceva, sau sa fac altceva, fata de cei din jurul meu, fata de bloggerii care te enerveaza cu 50 de reclame si cu 10 pop-uri.Continutul este in continuare cel care imi va aduce rezultate.Asa ca ma voi concentra pe continut de calitate, dar mai ales, autentic, original, personal, constant.

Le multumesc celor care in ultimul an, au intrat pe blogul meu, macar o data ! Iar pentru cei care nu au facut-o inca, si o fac acum, le multumesc !

Sarbatori fericite alaturi de cei dragi !

Cu respect,

Acelasi Octavian Micu

