Trebuie sa imi updatez blogul pentru anul 2014


Salut !

Cu toate ca am vrut mereu sa public in anul 2014 pe blogul meu, am avut dificultati in a publica, nu stiu de ce.Am realizat o arhiva de mici articole ( vreo 15 articole ) si vreo 100 de fraze memorabile pe care le-am incarcat intr-o arhiva personala, pe pc, pe care o numesc “WordPress Content”.Imi pare rau pentru problemele aparute, sincer nu stiu ce a fost in capul meu, sa scriu si sa nu public.Poate ca mi-am neglijat prea mult cititorii, iar acum trebuie sa o iau de la capat, sa ii recastig.Sunt sigur ca este o chestiune de timp pana cand blogul meu va fi din nou, asa cum imi doresc.Poate am fost prea suparat pe cei din jur, sau pur si simplu nu mi-am mai dorit sa public.Am avut o usoara dezamagire pentru ca nu am putut sa ridic stacheta si sa obtin un numar rezonabil de cititori, dar sunt sigur ca acum sunt pe drumul cel bun.

M-am concentrat pe prea multe activitati, pe prea multe bloguri si siteuri, prea multe pagini pe FB, prea multe conturi de youtube, iar recent am facut curatenie generala.Astfel ca in curand voi publica asa cum v-am obisnuit, constant.Daca doriti sa imi cititi blogul, este foarte usor.Va recomand sa intrati pe el, decat pe el, pentru ca acum tot ce public, este strans legat cu alte conturi si bloguri, siteuri, pagini de FB, astfel ca este o mare harababura.Probabil ca tot ce public acum, este direct transmis pe alte conturi personale – de FB, TWITTER, TUMBLR, etc.Mi-ar placea ca tot ce public cu publicare programata pe blogul meu octavianmicu.wordpress.com sa apara la data de 15 februarie 2014, dar, nu stiu de ce va aparea in momentul actual, practic nu imi respecta cronologia si nu imi sincronizeaza nimic.Ar fi fost simplu daca ce as fi publicat pe blog pe 15 februarie 2014 de exemplu, sa apara publicat pe conturile mele de FB, TWITTER, TUMLBR, la data aceea.Dar nu se poate.Mi se pare cam ciudat.Practic nu pot sa public azi, iar articolul sa apara la ce data vreau eu in trecut sau in prezent.

Nu-i nimic.Imi trebuia un dus rece.Partea proasta e ca va aparea ca un spam interminabil.Daca intrati pe blogul meu direct nu va fi nicio problema.Acolo totul va avea logica, cronologie coerenta si va fi normal.

Acelasi,

Octavian

