Probleme cu golirea apartamentului


Cand am inceput sa golesc apartamentul meu, pentru a putea incepe renovarea, nu m-am gandit ca voi gasi atat de multe lucruri utile, de calitate, multe chiar noi si chiar mancare buna.Mancarea e chestia aia care te scoate din foame, atunci cand te doare burta sau cand iti e lene sa muncesti pentru a putea sa iti potolesti stomacul.

Am incercat sa fiu un om serios si bun, dar in acest oras, nu prea ai cum.Oamenii, in cea mai mare parte, formati din nisip, apa si putin creier sau chiar deloc, nu sunt normali.

Am chemat un om amarat la mine acasa, cu gandul sa-i donez cateva borcane cu muraturi, dulceata, gem, facute de mama mea acum cateva luni, in anul 2014.Mentionez ca erau bune, facute in casa si de calitate.Vazand ca am aproape 70 de borcane, m-am gandit ca mi-ar fi la indemana sa ajut macar 2 oameni amarati din orasul in care locuiesc.M-am rugat, mai bine spus, m-am milogit de 2 oameni, sa vina o data la mine acasa, sa le dau cate o ladita cu diverse borcane cu muraturi, dulceata sau gem, cu gandul ca gasesc intelegere si fac o fapta buna, pentru o burta sau mai multe burti goale.

Au trecut 2 saptamani si nu a venit nimeni.Am gasit pana la urma unul dintre acesti oameni si i-am oferit 5 lei sa ma astepte in fata blocului pentru cateva minute.Dupa cateva minute am coborat cu o ladita plina cu borcane.I-am urat sa le manance sanatos, i-am spus sa pastreze si ladita si borcanele ( pe care le poate refolosi sau vinde ), dar am primit un ton sec si intrebarea : ”Auzi, mi le duci tu acasa !? – ca sunt cam grele si stau la 500 de metri de blocul tau si lada are multe kilograme, nu cred ca pot sa o car pana acasa.”Nu am putut sa raspund, si i-am spus ca am treaba si trebuie sa urc.

Celui de-al doilea om, i-am oferit 5 lei sa vina la mine acasa a doua zi de dimineata, intre 8.00 si 10.00, daca nu pana seara la ora 18.00.Cu gandul ca vine si isi ia ladita cu borcane.Nu a venit, asa ca m-am dus tot eu la el acasa sa i-o duc.I-am urat sa le manance sanatos si mi-a spus ca ii pare bine ca ii las si borcanele, ca le vinde cu 50 de bani in targ.Dar mancarea nu prea ii trebuie, ca el nu prea mananca astfel de mancare.

Mentionez ca cei doi erau destul de sanatosi incat sa care o ladita cu 10 borcane, pline cu mancare si sa fie capabili sa si manance mancarea.Iar mancarea a costat bani si timp si era comestibila.

Asta e orasul in care traiesc !