Am terminat cu golirea apartamentului meu


Poate pare usor sa golesti complet un apartament cu 3 camere.Dar nu e deloc asa.Mai ales daca e la etajul 3 si nu ai lift.Sa cari sute de kilograme in spate zilnic.Sa cari saci intregi cu carti pe care sa le donezi.Sa donezi sute de carti, iar apoi sa fii criticat de cei din jur ca esti un fraier ca nu le-ai vandut.Ca daca le vindeam faceam ”o gramada de bani”.Pentru mine, o ”gramada de bani” inseamna 1 milion de dolari cel putin.Pentru altii, ”o gramada de bani” inseamna bani cu care sa iti iei o pereche noua si decenta de blugi, sa iesi o data la mall la un film, probabil singur, ca nu iti ajung banii si sa iti iei o punga de seminte pe care sa o mananci, iar cojile sa le scuipi pe jos, in fata blocului.

Am pastrat cateva carti importante, ale surorii mele si ale mamei mele.Plus cateva carti dragi mie, achizitionate recent, care se gasesc greu.Dar daca donezi niste carti, cum am facut eu, nu e nicio problema.90% din cartile donate, au fost donate bibliotecii orasenesti din Topoloveni, care este chiar in fata blocului in care locuiesc, asa ca le pot citi oricand.Iar legat de donatia mea, nu imi trebuie niciun act sa o dovedesc.Nu le-am donat pentru a-mi fi scris numele la intrarea bibliotecii, ori pentru a ma lauda cu asta.Am donat pentru mine si pentru comunitatea in care locuiesc.Am facut o fapta buna, iar daca cineva citeste din cand in cand cartile pe care le-am donat eu, sunt multumit.Iar daca nu, oricum eu am facut o fapta buna.

Am avut multe aventuri in golirea apartamentului.Voi reveni in curand cu detalii !

Spor la munca si o zi excelenta !

