Am implinit 30 de ani


Salut !

Stiu ca nu am mai scris de mult timp pe acest blog, dar asta a fost din cauza lipsei timpului.Am implinit recent 30 de ani si am o singura problema : nu am avut timp nici de musafiri, nici de chefuri, nici sa imi serbez ziua in familie macar, sau cu maxim 5 invitati.Aveam planuri mari anul acesta, fiind o varsta rotunda.

Le multumesc tuturor celor care si-au amintit si mi-au dat un telefon, mesaj sau mi-au facut un mic cadou.Insist sa va spun ceva : nu imi mai aduceti cadouri materiale, pentru ca nu imi trebuie.Nu asta e motivul pentru care imi serbez sau nu ziua.Sper ca anul viitor sa nu primesc niciun cadou material !

Cand voi avea timp anul acesta, imi voi serba ziua de nastere ; in caz contrar, imi voi serba ziua de doua ori anul viitor, cand voi implini 31 de ani !

 

