Am terminat renovarea in mai putin de 2 luni


Am terminat renovarea intregului apartament in mai putin de 2 luni, dar mai am de pus mici chestii la punct.A trebuit sa ma implic destul de mult in aceasta renovare.Asa e in Romania.Mai multi bani investiti, decat credeam ca e necesar, mai mult timp. ( inclusiv multa munca fizica )

Am invatat ca atunci cand zice un meserias ca vine in 2 zile, inseamna 2 saptamani.Am invatat ca nimeni nu te ajuta sa cari mobila chiar daca platesti.Mai gasesti cate unul cuminte care te ajuta totusi.Am terminat 90% din ce imi doream.Probabil ca pana la sfarsitul lunii mai ma voi muta impreuna cu viitoarea mea sotie.

Sper ca pana la 1 ianuarie 2016 sa termin tot apartamenteul de pus la punct.Chiar daca am deja tot ce imi trebuie, bucataria si baia sunt functionale, am destula mobila in tot apartamentul, am electrocasnice si electronice, centrala si mai ales balconul e de nota 10, voi mai gasi cate ceva de facut.Acum astept sa mai fac mici chestii, care sa imi faca viata mai usoara, apoi ma mut.

