M-am mutat impreuna cu sotia mea recent


Sunt asa de fericit ca m-am mutat ca sa am motive sa ma cert cu cei care vin pe la mine sa vada ce am facut, cum am renovat, sa ma intrebe cat m-a costat.Sa ma cert cu cel putin 50% din ei si sa ma contrazic si mai ales sa imi discrediteze balconul imens de 25 metri patrati si sa imi spuna ca pozitia mea ( vis-a-vis de Primarie si Catedrala ) nu e cine stie ce.Mai ales cei care stau intr-un bloc care e tomberon, toaleta publica sau camin pentru 10 caini comunitari, ori un focar de infectie.Mentionez ca nu am declarat ca am o pozitie extraordinara, am declarat ca am o pozitie buna si sunt multumit ca nu vad pe geam tomberoane pline cu gunoi si nu ma impiedic de 50 de caini sau pisici cand intru pe scara in care locuiesc.Mai ales cei care stau intr-un apartament cu 2 camere impreuna cu parintii si buncii si sa imi spun ca e bine si asa, ca au intimitate.Nu discriminez oamenii care au posibilitati financiare modeste si daca sunt discriminat de cei care au posibilitati mai mari decat mine, nu ma deranjeaza.Totusi, e diferenta intre a avea ceva si a nu avea nimic.Iar diferenta intre a avea ceva si a nu avea nimic e imensa, fata de a avea ceva si a avea foarte multe.

Am aflat ca in Topoloveni toata lumea are 12 usi intr-un apartament cu 3 camere, ca un balcon de 25 de metri patrati, din care 3 parti sunt inchise, nu inseamna nimic ; sau ca sa stai 3 saptamani sa demolezi, sa distrugi, sa dezintegrezi si sa cari un balcon mare si urat si sa construiesti unul de calitate, sa il inalti, sa il umpli de termopane, sa il izolezi ( sa izolezi tot tavanul balconului ), sa il tencuiesti, sa il zugravesti cu simt e o pierdere de bani si de timp.

Cel mai bine este sa faci ce fac toti cei din jurul tau : pui in scarba cateva bucati de polistiren sau de rigips verde in balcon sau in afara lui si gata ai reparat balconul in 2 zile si 3 miscari.Si de ce sa il tencuiesti sau sa il zugravesti !? Ca doar nu dormi in el !? Poti sa il folosesti chiar ca tomberon.Eventual poti sa mananci mere si sa arunci cotoarele pe jos, sau sa iti pui in el celebrul butoi de varza murata, ca sa puta pe toate scara, cand il deschizi.Ar merge pe balcon si un butoias de castraveciori murati, din care sa mananci periodic, apoi sa te stergi pe hainele pe care le ai pe tine, ca oricum sunt murdare.

Am aflat ca cei din jurul meu isi usuca rufele oriunde, numai pe sarme de rufe nu.Am aflat ca sunt oameni care nu au nici macar suporturi pentru sarmele de rufe, asa ca nu au ce sa faca cu sarmele.Am aflat ca sunt oameni care au haine scumpe, dar pe care le poarta 3-4 zile la rand si nu li se pare rusinos ca nu le schimba si nu le spala.Inteleg sa porti o pereche de pantaloni de cateva ori sau o geaca.Dar cum poti sa porti un tricou, mai ales pe caldura de peste 30 de grade ( sau o camasa ) si sa imi spui ca e de calitate sau ca nu transpiri deloc !?

Mai bine declari direct si sincer : sunt un nespalat sau un imputit.Sunt un smecher ! Curatenia si detergentul de orice tip, sapunul, hainele curate, deodorantul, parfumul si ordinea imi provoaca alergie.

Daca am atacat pe cineva din orasul Topoloveni, va rog sa intelegeti ca e decat un raspuns la comportamentul vostru ipocrit si ciudat, la faptul ca sunteti buni de gura si mai ales va folositi gura zi de zi sa comentati sau sa mancati seminte si sa scuipati seminte in parcuri.Cam atat pentru azi.Cand eu caram saci intregi cu moloz si mizerie in carca si eram dispus sa va platesc sa ma ajutati, toti imi cereati niste sume imense si preferati sa stati si sa mancati seminte.Problema acum e urmataorea : s-au scumpit semintele si mai ales, chiar daca va permiteti sa va cumparati seminte, ce faceti la iarna !? Ca afara vor fi cateva grade, sau poate chiar vor fi temperaturi cu minus, nu va tremura mana pe seminte !? Le mai puteti sparge intre dinti si arunca la fel de usor pe toate strazile !?

