M-am insurat recent


Le multumesc tuturor celor care au venit la nunta mea si a sotiei mele !

La cat de nesimtit sunt eu uneori, nu ma asteptam sa vina atat de multi oameni.Am avut noroc cu parintii mei.Eu sunt nesimtit, dar macar sunt corect.Mai ales ca ei au fost la foarte multe nunti.Celor care nu au venit si s-au autoinvitat le transmit pe aceasta cale, ca le-am sters numarul de telefon din agenda, iar relatia noastra in mare parte este terminata.E ciudat sa vii la cineva acasa sau sa te intalnesti cu el pe strada si sa te autoinviti la nunta lui, apoi sa spui ca nu mai poti sa vii sau sa ii dai mesaj sau sa nu spui nimic.Sa declari ca esti suparat ca nu te-am invitat, sa te autoinviti, apoi sa nu vii.

Macar cei la care am fost eu recent sau familia mea, nu au venit pentru ca au facut nunta pentru bani si pentru a trage teapa.Pe aceia ii inteleg mai mult decat pe primii.Si astept in perioada urmatoare sa ii sicanez sau sa ii faultez, daca am ocazia.Asa m-au invatat parintii, ca nu e bine sa ramai dator.Problema intr-o comunitate restransa ca a noastra, este ca oamenii se mai intalnesc cateodata, nu se pot ocoli.

Una peste alta, imi dau seama ca in jurul nostru sunt putini oameni si multi babuini ! Toti babuinii ar trebui inchisi la gradina zoologica si aruncata cheia in mare ! Fiecare intelege ce vrea !

