Mici imbunatatiri


Dupa ce am facut recent mici imbunatatiri la apartament, imi dau seama ca tot mai am cate ceva de facut.Nu stiu exact cat imi voi putea pastra entuziasmul.In ultima luna am incercat sa aranjez biroul si sa adaug cate ceva peste tot.Cred ca am facut lucruri bune si am reusit sa imi cresc calitatea vietii.In fiecare camera, imi dau seama ca imi mai trebuie o chestie, apoi inca o chestie si tot asa.

Probabil ca as face mai multe daca as intalni oameni seriosi.Si acum mai am vreo 10 chestii pe care vreau sa le fac de cand m-am mutat, dar nu ma pot baza pe niciun meserias, asa ca le-am lasat in standby.Eu nu ma pricep sa fac decat foarte putine lucruri.Daca ma pricepeam, le faceam de mult.Am de facut vreo 10 chestii, pe care, daca as gasi un om priceput si serios, as putea sa le fac in maxim o zi.I-as plati pentru o zi intreaga de munca 100-150 lei si l-as si ajuta.Culmea e ca sunt chestii mici si usoare, nu iti trebuie multa munca fizica, nu e nimic greu de carat, nu e nimic care sa te faca sa te murdaresti.Sper sa le termin pana la sfarsitul lunii octombrie.

Nu pot sa astept asa cum asteapta un prieten sa ii apara un scaun din cer sau de la Mos Craciun.El sta de cand s-a nascut pe un scaun la birou ( nu de birou, ca nu e scaun de birou ); cred ca e mai batran scaunul decat el, si din cand in cand cade de pe el, dar nu il deranjeaza.Niciodata nu cred ca l-a reparat, sau daca l-a reparat, probabil ca reparatia nu a fost buna.Pe de alta parte insa, acel scaun nu mai merita reparat.Daca vrei sa iti cumperi un scaun obisnuit, te costa 50-100 lei.Daca vrei un scaun bunicel de birou, te costa intre 100 si 250 lei.Daca vrei un scaun mai bun, bagi mana adanc in buzunar si iti cumperi un model ergonomic, un design placut si eficient pentru coloana lombara, cu suport pentru piciore si gat.

Mereu gasesti cate ceva de facut, de reparat sau de schimbat la un apartament.Iar la o casa, e si mai greu.Mai ales, cand iti vin facturile alea imense la caldura iarna, indiferent de tipul de incalzire folosit, sau de izolatie.

M-a intrebat cineva recent de ce nu cresc animale in balcon, pentru ca am suficient loc.

Asa sunt oamenii, mereu gasesc un neajuns.Oricum vreau sa va spun ca nu voi creste capre pe balcon, chiar daca am loc suficient.De fapt, cred ca intr-un singur balcon inchis as putea sa cresc lejer vreo 4 capre.Partea interesanta ar fi sa cobor cu ele in fata blocului la pascut.Apoi ar mai fi partea cu necesitatile lor fiziologice.Iar balconul meu inchis in care vreau sa cresc niste capre pe viitor si poate chiar cresc, e mult mai mare decat ieslele in care cresc multi oameni capre la tara si e foarte ingrijit, deci caprele s-ar simti mai bine ca la ele acasa.

Va doresc mult succes in cariera profesionala in continuare si nu uitati sa nu va bazati niciodata pe meseriasi in Romania ! In special in provincie ! Iar daca sunteti meseriasi si va simtiti cu musca pe caciula, mergeti mai departe, nu cred ca va veti schimba pentru ca ati citit pe blogul meu acest articol !

