O noua categorie pe blogul meu


Astazi am lansat o noua categorie pe blogul meu, ”Topul Milogilor”.In ultima saptamana am lansat 2 noi categorii pe blogul meu.Prima categorie este strict legata de ultima pagina pe care am lansat-o pe FB, adica ”Pagina Milogilor”.Astfel, tot ce voi publica pe acest blog, va aparea pe contul meu personal de FB.

https://www.facebook.com/micuoctavian

Aceasta categorie, ”Topul Milogilor” este o categorie foarte interesanta.Aici voi scrie despre un milog import al saptamanii ce tocmai a trecut.Probabil ca acest top va avea o singura persoana trecuta in top, va fi un top special.Nimeni nu tine minte care au fost ultimele 4 echipe de fotbal din topul Campionatului Mondial de Fotbal editia 2014.Toti tin mine numai cine a castigat acest campionat : Germania.La fel va fi si in cazul meu.Voi trece o singura persoana, pentru ca este mai simplu asa.Apoi as putea realiza un top trimestrial, semestrial sau anual, in care voi include cei mai tari milogi din top.

Acest top, ”Topul Milogilor”, va aparea o singura data pe saptamana pe blogul meu, probabil in fiecare luni, pentru ca atunci am cei mai multi vizitatori si cele mai multe vizualizari.Practic, voi oferi fiecaruia dintre voi, prin intermediul paginii mele de FB, informatii despre cel mai tare milog al saptamanii.Pentru acest lucru, am nevoie de ajutorul vostru.Am urmat niste cursuri, pentru a descoperi si desconspira milogii din jurul meu, dar ma puteti ajuta si voi.Scrieti-mi despre un milog pe care il cunoasteti, sau pe care l-ati intalnit recent intr-un mesaj interesant adresat mie, pe Pagina Milogilor :

https://www.facebook.com/paginamilogilor

Voi lua in calcul parerea voastra.Puteti descrie situatia in care l-ati intalnit, cum v-a abordat sau cum a apelat la mila voastra, cat de mult v-a scarbit atitudinea lui, eventual numele sau si adresa.Tot ce doriti voi.Puteti fi trecuti la finalul articolului pentru acel milog recomandat sau puteti sa ramaneti anonimi.In functie de decizia voastra.

O saptamana frumoasa in continuare si nu uitati : mila este contagioasa !

 

