Topul Milogilor


Astazi trebuia sa public Topul Milogilor.Imi doream sa public acest top intre ora 19.00 si ora 21.00, dar e destul de complicat.M-am gandit sa public un top, iar alaturi de acest top si un necrolog.Nu cred ca am estimat bine timpul necesar scrierii unui necrolog.E foarte greu si iti ia mult timp, astfel ca va trebui sa il public in cateva zile.Ideea cu necrologul mi-a venit acum 2-3 zile.Am scris deja topul, dar vreau sa il aman putin, pentru a putea publica un articol care sa fie mai bun, de tipul 2 in 1.

M-am gandit ca daca tot trebuie sa scriu despre un om care nu e om serios si este un milog veritabil, ar fi super sa ii scriu si un necrolog.Astfel, un top unic, in care apare un singur om, caci nu tine minte nimeni mai mult si nici nu trebuie, e genial.Doar ca daca ii adaug si necrologul, il fac dintr-un milog extraordinar, un milog nemuritor.

Am gasit deja cateva persoane pentru a face cateva topuri, dar imi este greu sa le scriu necrologurile.Cred ca voi intra in conflict cu tot orasul Topoloveni, sau cu tot judetul Arges, dar nu ma deranjeaza, caci nici pe cei pe care ii voi trece in top, nu ii va deranja.Daca i-ar deranja, nu ar mai fi milogi.

In curand,

Topul Milogilor ( cu necrolog inclus )

